det gör inget att ni inte kommenterar! :)

Ja, ni lästre rätt.
Jag bryr mig inte på att ni inte kommenterar! :D

Ni vet ju lika väl som jag att i många bloggar skriver bloggaren
"ni får faktiskt kommentera, jag har jättehög statistik men ingen kommenterar,
då är det ju inte kul att blogga." Men hallå?
Om ni nu har så hög statistik läser ju folk bloggen.
Varför behöver de kommentera?
jag menar jag kommenterar i alla fall inte andras bloggar,
jag är waaaay för lat för det.
Och det får ni också vara mina kära läsare,
för jag ser hur många som läser genom statistiken & inte genom kommentarerna. ;)

Har jag inte en liten poäng där ändå?
Jo...

Så kära läsare, ni är fantastiska å lata som läser denna
bloggen, men det gör inget, för jag bloggar för att det är kul &
för att ni ska läsa & jag ser ju att ni gör det.

detta betyder inte att ni inte ska kommentera!
Jag blir alltid jätteglad för kommentarer,
om de inte är dumma förstoss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattar nada..

2012-01-26 @ 10:50:00
Postat av: natta

håller med!

bra blogg, kram på dig!

2012-01-26 @ 10:50:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? (Bara jag ser den): (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG!:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0