13

dedu om Förlåt för dålig uppdatering!: sluta härma taylor swift med 13 på handen!!!

Okej, nu har jag fått riktigt många sådana kommentarer,
och jag säger bara en, nej förlåt två, saker. 1: HAHA. 2: pladdra inte innan ni vet vad de är ni pladdrar OM.
Ni tror väll säkert ni är jättesmarta nu och sånt,
men tyvärr, not this time.
Det är så att jag är född den 13de April & 13 är mitt turnummer.
Jag har nummret nästan överallt, användarnamn, och annat shit.
Folk som känner mig vet de, så det är ju skönt..
Jag skriver 13 på handen för att det är mitt nr och de ska ge mig tur.
Så snälla bara sluta kommentera om de för ni fattar ju inget.
UPPDATE: btw jag har inte lagt ut någon bild med
tretton på handen på bloggen ju? ;s
måste va någon som checkat fb..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? (Bara jag ser den): (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG!:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0