Oj vad mycket som kommer förändras!

Så småningom kommer både jag & bloggen förändras,
för du är det dax att börja om på nytt, det är ändå 2012 nu.
Grejor man måste låta gå försvinner med den gamla mig & bloggen,
lite uppdatering är ju alltid bra :P

Ska bli skönt att börja om på nytt.
Försöka förbättra sig lite, skita lite mer i vad folk tycker om en
och fukosera på vad man själv tycker och tänker.
Det är ju alltid något man kan försöka med.

Bloggen kommer ändra design och vissa saker i innehåll, ja,
kanske till och med domän.
Tror de behövs.

Sen; bara för att jag kommer förändras betyder inte det
att ni ska sluta läsa bloggen!
Den kommer förändras till bra och inte till dåligt.
Lovar!

Så njut lite av den gamla, tjuriga, konstiga zara för snart finns hon inte mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? (Bara jag ser den): (publiceras ej)

URL/DIN BLOGG!:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0